Overzicht

Ons retour- en restitutiebeleid geldt gedurende 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen we u geen volledige restitutie of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retournering, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zijn.

Verschillende soorten goederen kunnen niet worden geretourneerd. Bederfelijke goederen zoals voedsel, bloemen, kranten of tijdschriften kunnen niet worden geretourneerd. We accepteren ook geen producten die intieme of hygiënische goederen, gevaarlijke stoffen of ontvlambare vloeistoffen of gassen zijn.

Extra niet-retourneerbare items:

  • Cadeaubonnen
  • Downloadbare softwareproducten
  • Sommige gezondheids- en persoonlijke verzorgingsartikelen

Om uw retournering te voltooien, hebben we een ontvangstbewijs of bewijs van aankoop nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant.

Er zijn bepaalde situaties waarin alleen gedeeltelijke restituties worden verleend:

  • Boeken met duidelijke tekenen van gebruik
  • CD’s, DVD’s, VHS-tapes, software, videogames, cassettebandjes of vinylplaten die zijn geopend.
  • Elk artikel dat niet in de originele staat verkeert, is beschadigd of onderdelen mist om redenen die niet te wijten zijn aan onze fout.
  • Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt geretourneerd.

Restituties

Nadat uw retournering is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw restitutie.

Als u bent goedgekeurd, wordt uw restitutie verwerkt en wordt er automatisch een tegoed toegepast op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode, binnen een bepaald aantal dagen.

Late of ontbrekende restituties

Als u nog geen restitutie heeft ontvangen, controleert u eerst uw bankrekening.

Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij. Het kan even duren voordat uw restitutie officieel wordt geplaatst.

Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een restitutie wordt geplaatst.

Als u dit alles heeft gedaan en u nog steeds geen restitutie heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via info@syrado.nl.

Uitverkoopartikelen

Alleen artikelen met een reguliere prijs kunnen worden gerestitueerd. Uitverkoopartikelen kunnen niet worden gerestitueerd.

Uitwisselingen

We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als u het voor hetzelfde artikel wilt omruilen, stuur ons dan een e-mail naar info@syrado.nl.

Cadeaus

Als het artikel als cadeau is gemarkeerd bij aankoop en rechtstreeks naar u is verzonden, ontvangt u een cadeaubon voor de waarde van uw retournering. Zodra het geretourneerde artikel is ontvangen, wordt er een cadeaubon naar u verzonden.

Als het artikel niet als cadeau was gemarkeerd bij aankoop, of als de cadeaugever de bestelling naar zichzelf had laten verzenden om later aan u te geven, sturen we een restitutie naar de cadeaugever en zullen zij op de hoogte worden gesteld van uw retournering.

Retourzendingen verzenden

U bent zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten voor het retourneren van uw artikel. Verzendkosten zijn niet-terugbetaalbaar. Als u een restitutie ontvangt, worden de kosten van retourzending in mindering gebracht op uw restitutie.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die het kost voordat uw geruilde product u bereikt, variëren.

Als u duurdere artikelen retourneert, kunt u overwegen om een traceerbare verzendservice te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We garanderen niet dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig? Neem contact met ons op via info@syrado.nl voor vragen over restituties en retourzendingen.